sobota, 27 lipca 2013

Nominacje: Liebster Award

Zostałam nominowana przez Rouse Karmen ;). 
Proszę, odnośnik do jej bloga, ups.. przepraszam- mój błąd, do jej cudownego bloga: Kiliknij :)
I w końcu najlepsza, a zarazem najtrudniejsza cześć, czyli odpowiedzi. Nie powinnam się martwić, mam aska, więc wiem jak się wymigać od udzielania ich ;). 
  1. Dlaczego zaczęłaś pisać Dramione? Nie piszę Dramione :). W sumie sama nie wiem, co ja piszę, ale to jest raczej coś pomiędzy Dravol, a Dravol :D.
  2. Do jakiego bohatera jesteś podobna? Do Dracona (tego książkowego i jak i tego mojego blogowego), ponieważ jestem tak samo niecna, wredna i kocham Voldemorta.
  3. Kogo chciałabyś zastąpić na planie filmowym? Rona, ale tylko po to, żeby mi zniknął z oczu (I'm sorry Rupert :/)
  4. Jak dużo czasu poświęcasz na pisanie? Różnie. Czasami napisanie notki zajmuje mi 15 minut, np.prolog (jeśli chodzi o samo przelanie myśli na klawiaturę, bo myślałam nad nim kilka dni), a czasami parę tygodni. Na przykładzie tej, co teraz piszę. Cały czas coś mi się nie podoba, coś usuwam, dodaje i efekt jest taki, że mam pustą kartkę w Wordzie ;x.
  5. Czym dla ciebie jest nienawiść? Nienawiść jest przeciwieństwem miłości.
  6. Jakie paringi preferujesz? Voldemort i ktoś tam.
  7. Twój ulubiony nauczyciel? Jedyny i niepowtarzalny Snape!
  8. Czego nie lubisz w filmie? Tego, że jest taki krótki i wiele rzeczy nie zgadza się z książką.
  9. Gdzie zaczerpnęłaś inspiracje do swojego opowiadania? Tutaj -czytałam to kiedyś i tak sobie pomyślałam "Hah! I niby ja nie potrafiłabym?!"
  10. Czy myślisz że Snape to czarny charakter? Odpowiedź uzasadnij.Snape to zdecydowanie nie jest czarny charakter (chociaż ja wolę go w tym wydaniu), bo... tak!
  11. Która część filmu podobała ci się najbardziej? "Harry Potter i Książe Półkrwi"
Moje pytania:
1.Dlaczego polubiłeś/łaś Harrego Pottera? 
2.Jaka jest Twoja ulubiona postać w książce "Harry Potter" i dlaczego?
3.Od kiedy jesteś fanem HP?
4.Jaki jest Twój ulubiony blog?
5.Jak się nazywa Twój ulubiony aktor i aktorka?
6.Jakie filmy lubisz?
7.Jak się nazywa Twoja ulubiona książka?
8.Skąd czerpiesz inspiracje?
9. Ile miałeś/łaś lat, gdy zacząłeś/zaczęłaś interesować się HP?
10.Kiedy przeczytałeś/łaś pierwszy blog i o czym on był? (Możesz wkleić link, jeśli pamiętasz :))
11.Która część filmu HP spodobała Ci się najbardziej?

Nominowani:
Skrzat
Darla Mo
Lili Potter
Venetiia Noks
Amiss
Icamna
Emersonn
Earie S.
Edge
3x"E", przypadek? :D
Salvio Hexiaa
Karola

Pozdrawiam :) 



2 komentarze:

  1. Eeee...
    po pierwsze zaznaczam, ze NIE MAM POLSKICH ZNAKOW na tym komputerze xd
    po drugie... czuje sie troche glupio... zostalam nominowana przez Aelite Mai, ktorej bloga nigdy nie czytalam. Ale obiecuje, za nadrobie straty, jak tylko wroce do miasta i bede miala internet dluzej niz 15 min!
    na koncu oczywiscie dziekuje, chociaz radosc zbytnio mnie nie rozpiera...
    nienawidze pisac tego typu nopinacji, ale to juz druga... wiec chyba wypada sie troche poswiecic :(
    Pozdrawiam, Skrzat :*

    P.S. Mojego komentarza pod ktoryms z rozdzialow spodziewac sie mozesz dzis wieczorem, albo jutro rano :P

    P.P.S. Wylacz weryfikacje, to znacznie utrudnia komentowanie, zwlaszcza z komorki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie dziękuję za nominację :)
    Nie znam Twojego bloga, ale na pewno przeczytam :3
    pozdrawaim, em.

    OdpowiedzUsuń